Ušetřili jsme společnosti Avast
stovky hodin času ročně.
Společnost vyvíjí bezpečnostní software a v pobočkách po celém světě, v USA, Velké Británii, Nizozemí, České republice a Německu, zaměstnává přes 1000 osob.
Jako každý nově vznikající projekt, měl i tento své počátky v zadání, které však již zahrnovalo “vybudované základy” ve formě HR systému, dodaného zmíněnou společností Sophia Solutions, na nichž jsme začali budovat skutečně funkční portál. Grafická podoba stránek byla již hotová a na nás tedy bylo, abychom zpracovali kompletní, spolehlivý back-end, jež bude dokonale splňovat nároky klienta na synchronizaci komunikace s datovými rozhraními Avastu.
Abychom mohli začít budovat co možná nejkvalitnější systémové zázemí, bylo nutné provést screening stávající situace a především definovat explicitní požadavky v rámci stávajícího back-endu. Výstupy z analýz potvrdily, že bude nutné celou implementaci zcela na míru přizpůsobit systému Success Factors, který společnost Avast využívala pro správu náboru lidských zdrojů a současně k úschově nových i historicky dříve uložených dat. Success Factors, fungující jako samostatná jednotka, potřeboval pro dokonale spolehlivý a plynulý provoz komunikovat s externími databázovými servery a datovými úložišti na více úrovních.
Abstraktně navrhovaná řešení nakonec vždy vyústila v jediné – bylo zkrátka potřeba vložit mezi datové úložiště a odpovědní formulář jakýsi simulátor prohlížeče, který zajistí plynulou transformaci dat, vložených prostřednictvím odpovědního formuláře na kariérních stránkách společnosti Avast, do systému Success Factors a současně bude spolupracovat s naším serverem. Simulátoru jsme, snad kvůli jeho funkcionalitě, která by se povrchně dala označit jako naklikávání, začali přezdívat Klikátko.
Velmi důležitou součástí řešení je i analytický modul, sbírající data o cestě a chování uživatele, který dorazil z [inzerátu PPC, jobsů, či jiných pracovních portálů a stránek ...] až na kariérní stránky. Vyhodnocováním těchto dat získává Avast cenné informace o tom, jak jsou dané marketingové kanály, které Avast k propagaci volných míst využívá, úspěšné.